22 juli 2013

Ochtendkipje of Nachtuil? DE TEST!

(Ik schrijf dit om 1 's nachts, lijkt me wel duidelijk wat ik ben (; )



Dit is de Test der Testen, om een antwoord te krijgen op de Vraag der Vragen: 'Wanneer ben jij op je paasbest? In de vroege of in de late uurtjes?' Beantwoord deze 5(eventueel 6) vragen en je weet wat je altijd al wou weten! (en stiekem allang wist..)

VRAAG 1
Wat eet je het liefst?
A) Ontbijt (Droog brood. Ontbijtgranen zonder melk. Brinta met te weinig melk, wat je ook zou kunnen gebruiken om behang mee op te plakken.)
B) Avondeten (Verzin maar wat!)

VRAAG 2
Je wekker gaat. Wat doe je?
A) Ik spring uit bed met een gigantische grijns.
B) Woest sla ik de wekker uit (en draai me weer om voor nog een halfuurtje fantaseren met de oogjes dicht).

VRAAG 3
Het is 10 uur 's avonds. Wat doe je?
A) Ik val halfdood neer in bed, omdat ik de hele dag met een gigantische grijns rond heb gelopen.
B) Ik begin aan een to-do-list: zoveel te doen, zoveel tijd over! Je dag begint net!

VRAAG 4
Wat is je favoriete bezigheid?
A) Hardlopen. Om 6 uur. 's Ochtends welteverstaan.
B) Bankhangen. Tevens je favoriete sport.

VRAAG 5
En 'last but not least': Wat is je droombaan? (See what I did there (; )
A) Bakker. Iedere ochtend keihard zwoegen, maar wel met je neus boven de heerlijkste gebakjes en broodjes....
B) Nachtbewaker. Als in Night At The Museum.

(BONUS-)VRAAG 6
'Least' : Hoe laat lees je dit?
A) Tussen 5 en 8 uur 's ochtends
B) Tussen 10 uur 's avonds - 4 uur 's nachts
C) Er ergens tussenin

Tel je A's, tel je B's!

Meeste A's? 
Je bent al wakker als de wekker nog niet eens gegaan is. Een nieuwe dag vol hoop en avonturen! De dag begint voor jou niet vroeg genoeg!

Meeste B's?
Je komt wat langzamer op gang, maar dat wil niet zeggen dat je niet alles uit je dag haalt: tot laat in de avond weet je je te vermaken!

(Eventueel) Gelijk aantal A's / B's
Zo. Je bent er zo eentje die af en toe heel erg moeilijk doet. In de avond, in de morgen: je weet het allemaal niet meer zo zeker. Lijkt me lastig. Just pick one!

En, wat is jouw score?

1 opmerking: