3 juli 2013

En en en, wat vinden we er van ?

Aangezien de andere blog-matties weer eens actief zijn geweest, kon ik natuurlijk niet achterblijven... Ja: ik heb sinds april niet meer geschreven (en ja: ondertussen ben ik alweer 20 jaren oud, terwijl er bij 'Over mij' nog steeds staat dat ik nog maar 19 ben... Maar die tijd is alweer vervlogen, ik moet het maar doen met de rimpels en opvliegers... )

O ja: ik heb de layout ook een pietsie veranderd... Bevalt 't een beetje? Het is nogal een verandering, maar het is ook zeker een verademing... Toch?

Mijn vader staat dit jaar weer op de landbouwbeurs met zijn bedrijf en daarbij houdt 'ie ook elk jaar weer een prijsvraag... (meestal een quiz o.i.d.). Dit jaar wordt een 'Ipad' (geen Ipad maar zo'n ding van een onbekend merk.. Hoe heet zoiets? Een tablet? :") ) aan de gelukkige winnaar gegeven... En natuurlijk moest dat ding even worden getest. Want je moet natuurlijk wel weten wat 't geval allemaal kan... Er stond 1 filmpje op: 'Big Buck Bunny', wat best een komisch filmpje is:



Haha xD

En ik zit alweer meer dan een jaar op Blogger, kom ik opeens achter! Wiehooe Party machen!
Nou, dat was maar weer kort en krachtig, nietwaar? Tot de volgende keer!

2 opmerkingen: