22 december 2012

Mike & Thomas op NED 3!

Woensdag ga ik naar ze toe, maar jullie kunnen vanavond al -waarschijnlijk, hopelijk- genieten van de Kerstrevue! Op NED. 3 laten ze 'm om 21:35 zien!



Maar ik ga er niet naar kijken, 2 keer lachen om dezelfde grapjes lijkt me namelijk niet zo heel erg leuk... (meestal is dat 't ook niet, toch?) Of ik blijk het helemaal niet grappig te vinden, en dat zou natuurlijk helemaal jammer zijn... Maar daar ga ik niet van uit ;) Toch ontwijk ik nederland 3 vanavond, en ga gewoon lekker wat anders kijken. Ik hou Van Holland bijvoorbeeld, ook leuk ;)

't Zaantheater (daar ga ik dus heen... düh) is trouwens wel echt geweldig: ik kreeg hierover zelfs een brief thuis (!!) -dat het op tv zou komen dus- en als 'tegemoetkoming' (waarom precies? :P) mogen alle bezoekers  een dvd van een vorige show van Mike & Thomas uitzoeken (helemaal gratis, saywhaaat), nice he! :)

Dus: wie zin heeft in een avondje lachen kan om 5 over half 10 zappen naar NED 3, want ik neem aan dat Mike en Thomas je wel laten gieren! ^^

Meer info:
http://www.tvgids.nl/programma/13701320/Mike_en_Thomas_Kerstrevue_2012/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten