22 november 2012

Ging ik maar naar hen toe... *zucht*


Ik beken.
Ik heb al tijden 2 geheime liefdes. 
De ene heet Mike.
En de ander heet Thomas.


(we vergeten de heren Ben en Jerry eventjes)


Ik val niet alleen op hun mannelijke uitstraling, maar ook op hun humor.
Want pfoeh, da's pas sexy: een kalende man (tevens de stem van Lidl) en een bierbuik(een rasechte Rotterdammert) die je aan het lachen maken.

Vooral rond kerst. In een hilarische show.
Maar natuurlijk vooral in het westen des Lands.
''Want ach, die domme boeren in het noorden, die weten niet wat humor is''

Waar ik het over heb? 1 poster moet wel genoeg zeggen:


Toch niet? Mike en Thomas zijn aan een nieuwe kerstrevue begonnen.
Stukje op Oosterpoort.nl:
''Uitstekend nieuws natuurlijk, Mike & Thomas zijn terug met de moeder aller kerstshows, the Kerstrevue to end all Kerstrevues! Na het enorme succes van hun vorige revue hebben de heren diep in hun creatieve reserves getast. En met grote blijdschap geven zij kennis van de geboorte van een zo mogelijk nog Kersteriger Revue. Zo kersterig, dat op je bovenlip spontaan een snor van dennennaalden ontstaat en onder je oksels engelenhaar begint te groeien. “Onnodig na te vertellen wat er precies gebeurt. Mike Boddé en Thomas van Luyn zijn helden in het scheppen van theaterchaos.” (de Volkskrant over hun eerste ‘Kerstrevue')''

Het zou zo awesome zijn om daar heen te gaan. Helaas, ze waren maar 1 keer in Groningen. De plek die dan het minst ver weg is voor mij: Leeuwarden. En daarna: Apeldoorn. Dat zegt wel genoeg.

En nu ben ik serieus in een beetje een rouwstemming.

Dus zoek ik een vrijwilliger die mij naar Apeldoorn brengt, keihard met me mee lacht en me ook weer netjes thuis afzet. Gratis en voor niets, natuurlijk.

Om je te overtuigen, een stukje van hun vorige kerstrevue (oke, het is niet het meest komische stuk uit de revue, maar de echte Sinterklaas zit erin, dus!):


Oh, ik vond nog best een episch filmpje, Mike tegen Jan Vayne in een pianobattle!


Ik hoop op vele vrijwilligers! :")

Loifs! x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten