21 november 2012

Eng Ö

Wat is eng?
Dit klinkt waarschijnlijk heel weird, maar ik vond een comment op een site (dit was een 'bron' van een view op mijn blog), zogenaamd van mij. Maar ik kan me totaal niet herinneren dat ik op die site ben geweest. Of dat ik een reactie heb geplaatst. Het was op deze site: hier. Onder de naam 'cafemme' met als link mijn blog. Met als reactie: 'waarom kwam er vandaag geen artikel?:('

oke, mogelijke verklaringen:
- ik was het wel, maar ben plots dement
- iemand anders was het, (waarom en wie: geen idee)

Was ik het? 
Ik kan me totaal niet herinneren dat ik ooit op die blog ben geweest. Ik keek bij mijn browsegeschiedenis, en het staat er niet tussen! (de reactie werd om 23:00 geplaatst, ik zat toen zinnige filmpjes te bekijken, geen idee waarom: deze en deze ) Ik was het dus niet.

Dus ik begin nu een beetje zenuwachtig te worden.

Hóé kan dat??? :s

En dan boeit me die reactie niet zo veel, maar meer de vraag:
Kunnen mensen zomaar onder je naam reacties plaatsen? (En 'cafemme' is geen alledaagse naam ofzo, tenminste, een andere site met die naam heb ik nog niet gevonden... )
Zelf als je je blog geclaimd hebt? (bij bloglovin' dan. maar m'n e-mailadres is verbonden aan blogger... ik snap 't niet :S)


Iksnappetniet.

2 opmerkingen:

  1. huuuu das wel heel raar ja.. creepy Ö
    (okee, nutteloze comment, maar ik toon mn medeleven :') )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lin, je moet niet dement worden! Ik ben net Hersenschimmen aan het lezen voor Nederlands, en dementie is echt supereng!

    Misschien wordt je gehackt? Je kunt je wachtwoord veranderen...

    BeantwoordenVerwijderen