13 november 2012

Applaus voor H&M!

Na een blunder van mijn kant (hier te lezen) , besloot ik een mailtje te sturen.
Wat daarna volgde, was fijn.

Want: ik kreeg een mailtje terug, zeggende dat het geregeld zou worden.
Het mailtje was trouwens aardig ( ik heb wel eens een mailtje gestuurd naar een ander bedrijf, en dan kreeg je het idee dat er een robot achter zat) .

De rest van de dag, waarop ik verder niet zo heel veel had te doen, zat ik vol spanning te wachten totdat ik zou zien dat het opgelost was.  Ik zag alleen nog geen verandering, maar deze morgen wel: ik had betaald en mijn saldo was weer '0'.

En daarom, een applausje voor H&M.


Interessant om te lezen he? Maar aangezien er sommigen op hadden gereageerd, leek het me wel handig om even te zeggen of het was opgelost... 

Dus: heb je een probleem, dat over h&m gaat (dúh, je kunt er niet met je hartezeer terecht natuurlijk), je kunt gerust een mailtje sturen! (je kunt ook bellen, maar dat kost weer wat en via de mail krijg je dus ook snel genoeg een reactie!)

Hoop dat jullie er ooit wat aan hebben!

Loifs! x

7 opmerkingen:

  1. Ik ben inderdaad ook wel te spreken over hun klantenservice.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Probleem dát :)

    Ik ben dol op de H&M. Maar ik heb nu een gothic-webshop gevonden, dus vermoedelijk wordt dat nu mijn favoriet... :D


    xxxTea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lekker Tea, wat ben je weer scherp ;) Zal 't zo veranderen :P

      Tof! Welke?? (niet dat ik er zo van hou, maar sommige gothic-kleren zijn wel erg tof ^^)

      x!

      Verwijderen
    2. www.attitudeholland.nl
      Het zijn niet alleen Gothic-kleren, maar als je ergens Gothic aanvinkt wel :)

      En die hamster is serieus awesome.

      Verwijderen
    3. Heb net even gekeken, heel leuk!! Sommige kleren zijn wel een beetje... carnaval-achtig (bijv. een jurkje dat lijkt op een blad), maar de meeste dingen zijn echt gaaf!! Heel origineel (een snorrenring, had je die al gezien? :D)

      Tea, het is een cavia. :") Maar inderdaad (en je kunt 'm eten geven! en borstelen! :"""") )

      Verwijderen
  3. Ja, leuk hea? Jacomijne heeft immers ook zo'n snorring! (en een zekere F. wilde mij daar toen mij ten huwelijk vragen, ongemakkelijk...). Als ik ooit nog eens geld heb, ga ik daar mijn kleren halen!

    Oh echt? Ik dacht dat cavia's hariger waren.
    Maar idd wel epic dat je hem gewoon kan voeren enzo :)

    BeantwoordenVerwijderen