16 oktober 2012

Niet gestopt heurr!

Follow my blog with Bloglovin
Het is een poosje *kuch* geleden dat ik iets heb gepost, vooral omdat ik er eigenlijk niet aan denk. Niet dat ik het niet leuk vind, maar aangezien m'n enige trouwe lezeressen - oke, serieuze lezeresSEN (excusez-moi tea :P), de buitenlanders niet meegeteld- ook niet zoveel berichten plaatsen, vergeet ik het gewoon... Dus, ik denk dat ik er wat constanter mee bezig ga! Gewoon 1 of 2 keer per week. (als ik me daar nog niet aan kan houden... dan ben ik wel heel.... lui.)

Er komt straks (vanavond, morgen, ergens in de periode tussen nu en ooit :") ) nog een nieuw bericht, maar dit wou ik maar eem kwijt!



6 opmerkingen:

  1. Hee hee hee, zeg, nu voel ik me beledigd! Ben ik dan niet een trouwe lezeres? :)

    Maar leuk dat je weer bezig gaat! Eline had er ook al meer dan een maand over gedaan om een post te maken, dus je bent niet de enige :P

    Je hebt ook gewoon 3 leden, waarvan jij er zelf 1 bent... Lol...

    Hoe dan ook, succes!


    xxxTea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nooes sorry tea ! zal 't even veranderen :")
      haha ja ik weet het, heb ik ooit per ongeluk gedaan, en nou weet ik niet hoe ik 't weg krijg... noo ik word oud :")

      merci!

      Verwijderen
  2. Jeej (:
    Nog een blogger die weer probeert iets trouwer te gaan bloggen, koewl (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jeuh inderdaad... was eigenlijk bijna vergeten dat ik zelf ook een blog heb, totdat jij weer een blogpost plaatste... fááááááal :")

      Verwijderen
    2. Ahum, ik ben dus ook niet enorm trouw *kuch* :") Ik heb heul veel blogs gelezen afgelopen tijd, dat wel. Daar had ik op de een of andere manier wel tijd voor. Niet om zelf te schrijven.. :")
      Maargoed, ik zal ook een poging doen om binnenkort eem weer wat te schrijven :P
      Houden we elkaar gewoon lekker bezig :P

      Verwijderen
    3. Ghehe trouwer dan ik iig ;) Ehm ja, als ik ook eerlijk ben lees ik zowat elke dag wel een blog. Misschien is het wel gewoon gemakzucht ofzo, want ik schrijf eigenlijk alleen als ik er echt zin in heb... Maar met zo'n instelling worden we natuurlijk noooooit populaire blogsters :P Moar dat dut niks. Haha, ik wou even zien of google dat wel kende, (want dat ehm gingelen kenden ze ja niet), en er is een hele wikipedia-pagina met groningse uitspraken, de nederlandse vertaling ervan en dan ook nog es voorbeelden! xD echt geweldig :") hierr: http://nds-nl.wikipedia.org/wiki/Grunnegs_(zegswiezen)

      maar leuk dat je ook weer begint, vind 't altijd heel interessant om jou stukjes te lezen, een beetje alsof je een dagboek leest. (:

      Verwijderen