5 juni 2012

The one where it all began.

Buenos dias y bienvenido !


Yes, we (eh, we = ik = Linda) gaan er weer tegen aan! Een nieuwe blog, een nieuwe start. En hoewel het soms lastig is om overnieuw te beginnen, zie ik er ook erg naar uit! Voorlopig heb ik in ieder geval genoeg tijd om er mee bezig te zijn, aangezien ik al vakantie heb. Ja, vrijheid, blijheid, en helaas ook broederschap! Met mijn 3 (tijdens weekenden zelfs 4) broers in de buurt, gaat de broederschap vaak ten koste van mijn blijheid. En op deze momenten is het toch wel fijn om een eigen kamer te hebben, waar je gewoon even rustig en alleen kunt zijn. En bijvoorbeeld een nieuwe blog kunt beginnen!
Lekker ouderwets (tsja, met je 19 jaartjes kun je toch al wel lekker ouderwets bezig zijn, vind je ook niet?) leuteren over alles en niets. Nou ja, leuteren over niets gaat natuurlijk lastiger dan over alles, maar we zullen zien of het lukt!

Je vraagt je misschien af , 'wat betekent de naam?'. Nou: eigenlijk heeft het geen betekenis, maar is het meer een samentrekking van 2 woorden: café en femme (oftewel; 'koffie' en 'vrouw').  Dat 'femme' lijkt me wel duidelijk, en café... omdat ik nogal verslaafd ben aan koffie. Gewone koffie, ijskoffie, koffie-ijs, koffietaart... als er maar koffie in zit, vind ik alles best, hihi.
Niet dat ik nou elke keer over koffie ga schrijven, maar de kans is groot dat ik, elke keer als ik schrijf, dat ik koffie drink. Dus: koffie + Linda = blog. En koffie en vrouw in het Frans, omdat Frans nou zo'n awesome taal is! Misschien dat ik nog wel gewoon een hele blogpost over koffie leuter.... We'll see...

Zo, de introductie zit er op. Vrij simpel, maar ge moet ook wat hé.

En voor de briljante en oplettende lezer: de titel van mijn eerste bericht is natuurlijk ook de titel van de allereerste Friends aflevering! (en die staat ook nog eens helemaal op Youtube, dus direct wat zinnigs te doen ;))
Au revoir!

2 opmerkingen:

  1. Lindaa!
    Blogg :D
    &je eerste reactie :")
    Neemaar leuuk (: ik hou van blogs (:
    En je titel is best wel geniaal :)

    Okee niet een geweldig epische reactie. Maargoed, ik ben ook niet zo geweldig episch :")
    Leeeuukk iig (:
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. JIPPIE! :D

    tegekwauwawesomeness, m'n eerste reactie !:P
    hihi dankje, heb er wel een tijdje over nagedacht :")

    ahjewel, ontzettend episch! zo episch, zou 'm bijna uitprinten en inlijsten :P

    en nou ga ik de rest van jou blog lezen ^^
    lieefs!

    BeantwoordenVerwijderen